Wednesday 18 January 2012

DiaTtapKeputusanTerbaikYgAqPlih(its a heartbroke stories)


nape aku heartbroke? hahha..aku un ta tau nk ckp ape lgi dahh
aku syg sangad2 si dia.
and agak terkejut biler tengok semua ni depan mate aku sndri.
mb ni balasan tok mase lalu aku kod
mmg separuh aku heartbroke sbb gado ngan kau psl ex aku tdi
tpi ni..
aku online balik..
then aku log in fb kau..boleh tauu..best sangad..
bukak inbox kauu..
kau nk masuk line ngan budak sabah ehh? hbis tuh aku ni ? yang dok switzerland ni xde makne ke bg kau?
yang ta boleh bla pompuan tu siap ajak sleep overr rumah dia kalau kau dtg jumpe dia kan?
aku pelik.tpi aku ttap tabahkan ati aku ni
pastu lagi satu..
wahh ni lagi ta boleh tahan..
aku tgk la fb kau.aku tgk bhgian realitionship..
aku mcm pelik.kalau kau ltk realitionship.nape dorg kcau kau ehh?mcm kau ni single?
aku check btl2.selongkar relay kauu..
weehh AKU MENANG JACKPOT.SEMUANYA TERJAWAB KAT SNI
rupe2 nye kau customize only you except FB aku enn??
yang lain2 smua ta tau sttus yang kau actually da cpl ngan aku.
bukan da couple..da KAHWIN ngan aku..
so semuanye terjawab dahh...
aku btl2 sangkakan yang kau lain dri yang lain..
aku btl2 fikir KAU ADALAH KEPUTUSAN TERBAIK AKU PERNAH BUAD.
maaf kalau aku terlalu berharap..
i just wanna say... I LOVE YOU IKAN TUNA..ONLY U.
and aku xpernah menyesal keputusan aku memlih kau yang terbaik dlm hidup aku ;")

HAPPY ANNIVERSARY NADIA SHARIEFEIZA 

No comments:

Post a Comment